اطلاعات دوره
آموزش مقدماتی ساخت برنامه اندروید بدون کدنویسی با App Inventor
مسیر آموزشی

آموزش مقدماتی ساخت برنامه اندروید بدون کدنویسی با App Inventor

549,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 549,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:22 نظر4.5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:علی آهوی آتشین4.5
  • زمان:4 ساعت و 58 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این فرادرس که تحولی در برنامه نویسی و توسعه نرم افزار می باشد به آموزش App Inventor پرداخته شده است. این شیوه متفاوت از برنامه نویسی، توسط گوگل معرفی شده است و هم اکنون زیر نظر (Massachusetts Institute of Technology (MIT می باشد. در این شیوه، کاربر نیاز به فراگیری هیچ گونه زبان برنامه نویسی نداشته و تنها با گذراندن آموزش نرم افزار تحت وب App Inventor قادر به ساختن بازی ها و نرم افزارهای کاربردی، خواهد بود. مزیت بزرگ دیگر این نرم افزار، ساخت نرم افزار برای سیستم عامل های مختلف می باشد، در حال حاضر تنها سیستم عامل اندروید، توسط این نرم افزار پوشش داده می شود که براساس مستندات، در آپدیت بعدی سیستم عامل iOS نیز پوشش خواهد داد.
دوره آموزش مقدماتی ساخت برنامه اندروید بدون کدنویسی با App Inventor دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 58 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط علی آهوی آتشین مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 549,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مقدماتی ساخت برنامه اندروید بدون کدنویسی با App Inventor را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های برنامه‌نویسی اپلیکیشن و نرم افزار سراسر اینترنت را در صفحه برنامه‌نویسی اپلیکیشن و نرم افزار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

مجید

من این آموزش رو به استاد دانشگاهم معرفی کردم خودشونم تهیه کردن بعد به تمام داشجو ها گفتن از فرادرس بخرید از اون امتحان میگیرم. واقعا های لوله.

شهریار اعلایی

سلام این دوره‌ی آموزشی App inventor بسیار عالی است و اطفا دوره‌ی دیگری در رابطه با همین موضوع App inventor درست کنید و در فرادرس قرار دهید.

سبحان

کاش میتونستیم تصویر مدرس رو هم ببینیم؛ اینجوری ارتباط بهتری با آموزش میتونستیم داشته باشیم.

ابوالقاسم

سلام خسته نباشید یک سوال داشتم.وقتی روی بنر pic کلیک می کنیم و عکس فرادرس بالا میاد و دوباره long کلیک می کنیم روی عکس فرادرس و دکمه hello word ظاهر میشه چرا برای بار دوم بجای عکس hello word عکس فرادرس ظاهر میشه

سید شهاب

اموزش خوبیه ولی اموزش داده نشده که چجوری ایکن باتن ها رو کوچیک یا بزرگ کنیم یا جابه جا کنیم ولی اگه این بخش رو حساب نکنیم اموزش خیلی خوبیه

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی