اطلاعات دوره
آموزش ساخت اتاق هوشمند با Node-RED (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش ساخت اتاق هوشمند با Node-RED (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.6/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:رضا قاسمی4.7
  • زمان:55 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در کنار پیشرفت روزافزون اینترنت اشیا، ابزارهای بسیاری به وجود آمده اند که استفاده از این تکنولوژی را برای برنامه نویسان و کاربران، ساده تر و امن تر می کنند و همچنین طوری طراحی شده اند که برنامه نویسان جدید اشتباهات برنامه نویسان قبلی را انجام ندهند. یکی از معروف ترین این ابزارها، Node - RED نام دارد. ما در این فرادرس به آموزش نیازهای یک متخصص اینترنت اشیا می پردازیم، یعنی مفاهیم کلی اینترنت اشیا، نحوه طراحی و ساخت دستگاه های اینترنت اشیا (سرور، الکترونیک و سمت کاربر) با استفاده از محیط برنامه نویسی Node - RED همراه با مثال های کاربردی آموزش داده می شود، همچنین در قسمت پایانی، ساخت سه تا از دستگاه های اتاق هوشمند به صورت کاملا کاربردی آموزش داده خواهد شد.
دوره آموزش ساخت اتاق هوشمند با Node-RED (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 55 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط رضا قاسمی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ساخت اتاق هوشمند با Node-RED (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی