اطلاعات دوره
آموزش ساخت بازی سه بعدی تیراندازی اول شخص در Unreal Engine
مسیر آموزشی

آموزش ساخت بازی سه بعدی تیراندازی اول شخص در Unreal Engine

469,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.4/5
وضعیت قیمت: 469,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:11 نظر4
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:محمود خاوریان4.3
  • زمان:5 ساعت و 49 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

Unreal Engine، یک موتور بازی سازی توسعه داده شده توسط Epic Games است که ابتدا در سال 1998 برای ساخت بازی تیرانداز اول شخص (First-Person Shooter) به کار گرفته شد. گرچه این موتور در ابتدا برای این نوع بازی توسعه داده شد، اما به طور موفقیت آمیز در ساخت بسیاری از بازی ها مانند: پلتفرمر (Platformer)، بازی های جنگی و… نیز مورد استفاده قرار گرفته است. در این فرادرس به صورت پروژه محور نحوه ساخت یک بازی تیرانداز اول شخص آموزش داده می شود. در این مسیر، بدون نیاز به کدنویسی، بلوک هایی از کد موسوم به گره که در فایل هایی به نام Blueprint مورد استفاده قرار می گیرند را به کار می گیریم و با متصل کردن آن ها منطق بازی را ایجاد می کنیم.
دوره آموزش ساخت بازی سه بعدی تیراندازی اول شخص در Unreal Engine دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 49 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمود خاوریان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 469,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ساخت بازی سه بعدی تیراندازی اول شخص در Unreal Engine را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازی سازی سراسر اینترنت را در صفحه بازی سازی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

زهرا

آموزش مفید بود برای پروژه دانشگاه ازش استفاده کردم.

سجاد

خیلی باحال و عالی بود من با این آموزش ها عاشق آنریل شدم واقعا دمتون گرم

محمدرضا

باید بگم این اموزش محشر بود و پاسخ به دوستی که گفتن بد بود و توش محیط سازی نکردن باید بگم انریل قابلیت طراحی نداره به جز انریل 5

وحید

 خیلی عالی بود

اراد

اموزش عالی بود انتظار داشتم کامل تر باشه تشکر

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی