اطلاعات دوره
آموزش اتصال به پایگاه داده با فریمورک کیوت (Qt) در C++‎ (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش اتصال به پایگاه داده با فریمورک کیوت (Qt) در C++‎ (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.6/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

کیوت (Qt)، یک فریم ورک (Framework) برای ساخت و توسعه برنامه های Cross-Platform است. با استفاده از کیوت می توان برنامه ها را یک بار نوشته و آن ها را در سیستم عامل های: دسکتاپ و موبایل، جاسازی کرد و بدون بازنویسی کد منبع به کار برد. به این معنی که اگر برنامه ای با کیوت در پلتفرم ویندوز نوشته شود با تغییر خیلی کم یا حتی بدون تغییر می توان آن را در پلتفرم دیگری مثل لینوکس اجرا کرد.ما در این آموزش قصد داریم تا سیگنال و اسلات در فریمورک کیوت (Qt) با ++C را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.
دوره آموزش اتصال به پایگاه داده با فریمورک کیوت (Qt) در C++‎ (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 39 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر فرشید شیرافکن مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش اتصال به پایگاه داده با فریمورک کیوت (Qt) در C++‎ (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های پایگاه داده سراسر اینترنت را در صفحه پایگاه داده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی