اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش ساخت اپلیکیشن وب اندروید با PHP و MySQL
مسیر آموزشی

آموزش ساخت اپلیکیشن وب اندروید با PHP و MySQL

349,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.6/5
وضعیت قیمت: 349,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :8 نظر4.3
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:محمود خاوریان5
  • زمان:2 ساعت و 27 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

امروزه با گسترش روزافزون اینترنت، توسعه دهندگان اپلیکیشن اندروید (Android) علاقه مند به ساخت اپلیکیشن هایی هستند که بتوانند به دنیای وب و سرویس دهنده بانک اطلاعاتی متصل شده و انواع خدمات مانند: درج اطلاعات در بانک اطلاعاتی، ویرایش، حذف و خواندن رکوردها را انجام دهند. هدف از این فرادرس آشنایی با نحوه ایجاد بانک اطلاعاتی در محیط MySQL و کدنویسی به زبان PHP در سمت سرویس دهنده و از طرف دیگر ساخت اپلیکیشنی است که بتواند با استفاده از اینترنت به بانک اطلاعاتی دسترسی پیدا کرده و رکوردها را در آن درج، ویرایش، حذف و نمایش دهد. با مشاهده این آموزش، مخاطب می تواند با توجه به هدفی که در نظر دارد، اپلیکیشنی با حوزه کاربردهای مختلف را با استفاده از پروژه نمونه ایجاد کند.
دوره آموزش ساخت اپلیکیشن وب اندروید با PHP و MySQL دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 27 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمود خاوریان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 349,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ساخت اپلیکیشن وب اندروید با PHP و MySQL را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های برنامه‌نویسی اپلیکیشن و نرم افزار سراسر اینترنت را در صفحه برنامه‌نویسی اپلیکیشن و نرم افزار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

یحیی

تقریبا خوب بود، آموزش های فرادرس خیلی خوب هستند سرفصل های این دوره هم خیلی عالی بودند.

زینب

خوب بود، من تا حالا اندروید کار نکرده بودم آموزش خیلی پایه ای بود و یک جوری بود که بتونم راه بیفتم.

زانکو

کل مطلبی استاد داشت درس میدادو من حفظ شدم دیگه چون دو سه بارم نگاه کردم. کلا چیز زیادی یاد نگرفتم و حتی 10 درصد مطالب اصلی php رو گفتن.

سردار

تسلط مدرس بر روی آموزش خیلی چشمگیر بود و لذت بردم.

مصطفی

با سلام آموزش از محتوای خوبی برخورداره و نکات مفیدی انتقال داده میشه یک موردی که هست اینه که صدای مدرس به نظر مناسب گویندگی نیست اما در مجموع آموزش خوبیه.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی