اطلاعات دوره
آموزش پردازش ویدئو Video Processing
مسیر آموزشی

آموزش پردازش ویدئو Video Processing

419,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.7/5
وضعیت قیمت: 419,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:7 نظر3.9
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:فرزاد صباحی4
  • زمان:3 ساعت و 6 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

پردازش تصاویر متحرک یا ویدئو از جنبه های کاربردی پردازش تصویر، به شمار می رود. در ویدئو به علت وجود بعد زمان، پیچیدگی هایی وجود دارد که آن را تا حدی مستقل از نظر مفاهیم موجود در پردازش تصویر می کند. یکی از جنبه های مهم در ویدئو، این است که حجم داده ارسالی کاهش یابد. یکی از تکنیک های متفاوت از فشرده سازی، استفاده از تخمین ویدئو است که در این آموزش به آن می پردازیم. در این فرادرس، سعی شده است که مباحث مرتبط به تصاویر متحرک مانند انواع حرکت مورد بررسی قرار گیرد. هم چنین مباحث مختلفی مانند نحوه فشرده سازی و نویز بررسی شود.
دوره آموزش پردازش ویدئو Video Processing دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 6 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط فرزاد صباحی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 419,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پردازش ویدئو Video Processing را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های علوم داده و هوش مصنوعی سراسر اینترنت را در صفحه علوم داده و هوش مصنوعی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

پيمان پرند

بسیار عالی بود.

مهسا

متاسفانه برای من اصلا خوب نبود و از این مجموعه آموزش راضی نبودم.

فرناز

سلام عالی بود بسیار خوب و کامل بود ممنون

علی

خیلی خوب بود ممنون

علی

لطفا پردازش ویدیوی پیشرفته هم تهیه کنید. این بسته مقدماتی است و برای شروع مناسبه.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی