اطلاعات دوره
آموزش شبیه سازی حرکت یک پرتابه در متلب (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش شبیه سازی حرکت یک پرتابه در متلب (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این فیلم آموزشی رایگان، با استفاده از روابط ریاضی مربوط به توصیف رفتار یک پرتابه، و با استفاده از قوانین فیزیکی مربوط به آن، حرکت یک پرتابه شبیه سازی شده است و با استفاده از قواعد مشتق گیری عددی، مقدار شتاب و سرعت لحظه ای نیز، محاسبه شده است. در ادامه، پس از ترسیم نمودارهای مربوط به هر یک از کمیت های فیزیکی، با استفاده از امکانات گرافیکی متلب، انیمیشنی از حرکت فیزیکی پرتابی، به همراه نمایش مسیر طی شده و مسیر آینده، تولید شده و به نمایش در آمده است.
دوره آموزش شبیه سازی حرکت یک پرتابه در متلب (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 28 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر سید مصطفی کلامی هریس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش شبیه سازی حرکت یک پرتابه در متلب (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سایر زبان‌های برنامه نویسی سراسر اینترنت را در صفحه سایر زبان‌های برنامه نویسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

مسعود

عرض سلام و احترام و ادب به فرادرس و تمام فرادرسی های گرامی حقیقتش من این آموزشو دیدم گفتم حیفه که نظر ندم ، پرتابه یک از بحث ها مهم فیزیک هست که از دبیرستان میاد بالا و تا آخرش یه جورایی خودشو میرسونه. اینکه بتونیم پرتابه رو وارد متلب کنیم و با اون بعضی کاراشو انجام بدیم، بسیار کارگشاست و در بعضی مواقع میتونه فوق العاده مفید باشه البته نباید غافل شد که متلب هم برنامه ی بسیار قوی و سنگینی هست و کد هایی که داره اونو از بقیه زبان های برنامه نویسی متمایز کرده. من احساس میکنم تو متلب یه فراغ بال بیشتری نسبت به سایر زبان ها هست ... در کل ممنون از فرادرس

خورشید

خیلی ممنونم از زحماتتون...من اکثر درسهایی ک لازم داشتم رو از سایت شما خریداری کردم و خیلی راضیم...و امیدوارم هر روز بهتر از دیروز باشید و در فکر توسعه ی مثالها از مراجع متفاوت تر باشید.

حسین

واقعا از زحماتتون تشکر میکنم. واقعا برای شخص خود من آموزنده بود. لطفا کد های مربوطه رو هم به صورت جداگانه تو سایت بذارین.

علی

با سلام. لطفا پسورد فایل های رایگان.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی