اطلاعات دوره
آموزش شبیه سازی ماشین های الکتریکی در سیمولینک و متلب
مسیر آموزشی

آموزش شبیه سازی ماشین های الکتریکی در سیمولینک و متلب

569,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.3/5
وضعیت قیمت: 569,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:12 نظر3.9
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:سعید عربعامری4.1
  • زمان:10 ساعت و 33 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

شاید مهم ترین جز یک شبکه پیچیده قدرت همان ماشین های الکتریکی در آن باشند، به این علت که هم بزرگترین مصرف کننده در سیستم و هم بزرگترین تولید کننده انرژی الکتریکی هستند؛ پس یادگیری شبیه سازی آن ها چه به صورت مجزا از سیستم و چه در آن، اهمیت بالایی دارد، که در این مجموعه به آن پرداخته خواهد شد. در این فرادرس ابتدا به بررسی و آموزش متلب و سیمولینک به صورت مقدماتی ولی خیلی سریع اشاره می شود تا دوستانی که احتمالا آشنایی با موضوعات ندارند نیز بتوانند از این بحث استفاده لازم را ببرند.
دوره آموزش شبیه سازی ماشین های الکتریکی در سیمولینک و متلب دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 10 ساعت و 33 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط سعید عربعامری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 569,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش شبیه سازی ماشین های الکتریکی در سیمولینک و متلب را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سایر زبان‌های برنامه نویسی سراسر اینترنت را در صفحه سایر زبان‌های برنامه نویسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

سعید

ما تو کارشناسی شبیه سازی نداشتیم و من تو کارشناسی نیاز داشتم که مفاهیم رو درک کنم، با این آموزش تونستم.

میهمان

خوب بود ولی کاش یه قسمتی رو داخل سایت بذارید، مثلا ارتباط با مدرس یا پشتیبان تخصصی که بتونیم سوالاتمونو ازشون بپرسیم.

ساسان

محشر بود. یه نظری که دارم اینه که یه سری آموزشا پی دی اف دقیقی ندارند. من می خوام مثلا وقتی به مشکل خوردم دیگه نیام ویدئوهارو ببینم و رجوع کنم به فایل ها. کاش انقدر پراکنده و ناقص نباشن. البته بعضی آموزش ها هم فایلشون بی نقصه مثل آموزش های دکتر کلامی هریس.

علی

آموزش خوبی بود مدرس به مباحث اضافه نمی پرداخت دقیقا اون اموزشی بود که دنبالش بودم کیفیت تصویر و صدا بسیار خوب بود

امین

آموزش خوبی بود برای منی که دانشجوی کارشناسی بودم به درد خورد و تونست نیازهای منو برآورده کنه ولی فکر می کنم برای سطوح بالاتر کافی نباشه از کیفیت صدا و تصویر هم راضی بودم.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی