اطلاعات دوره
آموزش پروژه محور ری اکت نیتیو – طراحی اپلیکیشن BMI در React Native
مسیر آموزشی

آموزش پروژه محور ری اکت نیتیو – طراحی اپلیکیشن BMI در React Native

509,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.3/5
وضعیت قیمت: 509,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

هدف از این فرادرس، ساخت اپلیکیشن محاسبه‌گر (BMI (Body Mass Index در زمان بسیار کوتاه است. در پایان این آموزش شما اپلیکیشنی دارید که می‌توانید در استورهای (Store) مختلف آپلود ‌کرده و با دیگران به اشتراک بگذارید. پشتیبانی قوی، عملکرد بالا، کامیونیتی (Community) بزرگ و سرعت پیشرفت خارق‌العاده React Native، نشان‌دهنده این است که تا چند سال دیگر بخش عمده‌ای از اپلیکیشن‌های موبایل با استفاده از آن ساخته می‌شوند.
دوره آموزش پروژه محور ری اکت نیتیو – طراحی اپلیکیشن BMI در React Native دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 8 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مهدی محمدی حسین آباد مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 509,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پروژه محور ری اکت نیتیو – طراحی اپلیکیشن BMI در React Native را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

محمد

قدم به قدم تمامی مطالب رو با دانشجو می بردند جلو و مفاهیم به طور کامل قابل فهم میشد.

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی