اطلاعات دوره
آموزش اصول و قواعد نام گذاری در برنامه نویسی بر اساس استاندارد مایکروسافت
مسیر آموزشی

آموزش اصول و قواعد نام گذاری در برنامه نویسی بر اساس استاندارد مایکروسافت

139,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 139,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:2 نظر4.4
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:اسماعیل یلمه ها4.4
  • زمان:43 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

کدنویسی استاندارد یکی از فاکتورهای مهم در انجام یک کار گروهی خوب است و در واقع این موضوع کمک می کند که اعضای تیم با هزینه کمتر و سرعت بالاتری بر کدهای نوشته شده توسط اعضای دیگر مسلط شوند و کد از الگو و هارمونی یکسانی برخوردار باشد. این آموزش صرفا به جنبه نام گذاری قسمت های مختلف کدهای نوشته شده بر اساس استانداردهای مایکروسافت می پردازد، به گونه ای که تمامی Type ها و اعضای آن ها، متغیرها، پارامترها، فایل ها و... مورد بررسی قرار می گیرند. این فرایند باعث می شود که توضیحات نوشته شده در کدها کاهش یابد، چرا که خود اسامی به اندازه کافی اطلاعات به برنامه نویس انتقال می دهند.
دوره آموزش اصول و قواعد نام گذاری در برنامه نویسی بر اساس استاندارد مایکروسافت دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 43 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط اسماعیل یلمه ها مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 139,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش اصول و قواعد نام گذاری در برنامه نویسی بر اساس استاندارد مایکروسافت را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

عباس

سایت های دیگر این دوره را با قیمت خیلی بیشتری ارائه کرده بودند. ممنونم از فرادرس بابت تخفیف های عالی

مسعود

اگر برنامه نویس منظمی باشد و بخواهید موقع برنامه نویسی کد تمیزی بنویسید آموزش کاربردی ومفیدیه

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی