اطلاعات دوره
آموزش روش اتصال به بانک اطلاعاتی در Visual Basic.Net (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش روش اتصال به بانک اطلاعاتی در Visual Basic.Net (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:2 نظر4.1
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:میثم حبیبی4.4
  • زمان:37 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

پکیج نرم افزاری Visual Studio کامل ترین و بی نظیرترین مجموعه ای بوده که از آن می توان برای ساخت سایت و برنامه های تجاری بهره کافی را برد و همچنین توسعه پذیری، اشکال یابی و همچنین پشتیبانی درون آن تا حد قابل توجهی بهینه گردیده است تا جایی که می توان از این بسته نرم افزاری، مایکروسافت را به عنوان یک شاهکار نرم افزاری نامید.
دوره آموزش روش اتصال به بانک اطلاعاتی در Visual Basic.Net (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 37 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط میثم حبیبی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش روش اتصال به بانک اطلاعاتی در Visual Basic.Net (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های پایگاه داده سراسر اینترنت را در صفحه پایگاه داده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

مریم

خيلي خوبه كه اين آموزش رو قرار دادين و يكي از مشكلات من را در اين زمينه حل كرديد، اميدوارم با ياري خدا اين تيم حرفه ايي روزبه روز در حال رشد باشد تا ما بتوانيم از اين رشد بهره ببريم، خيلي ازتون تشكر ميكنم كه مدرسان حاذقي را دور هم جمع كردين و آموزش هاي حرفه ايي و تخصصي ايجاد كردين. اميدوارم مانند تا به امروز كه درخشيدين ازين به بعد هم شاهد درخشش شما باشيم. واقعا سپاسگذاري مي كنم هميشه و در هرجا كه هستيد سلامت و شاد باشيد و واقعا مرسي كه اينقد حواستون به ما هست و جا داره از پشتيباني بسيار قوي شما تشكر كنم كه خيال ما رو راحت ميكنيد. اميدوارم اين راه را با انرژي هرچه بيشتر ادامه دهيد شما واقعا در بالا بردن سطح دانش كاربران نقش بسيار مهمي ايفا ميكنيد، دست حق نگهدارتان باشد، سپاس

عادل

سلام . بسیار مفتخرم که این آموزش را از سایت شما دریافت کردم و جای تقدیر و تشکر از زحمات شما هستش و تشکر می کنم و امیدوارم به این راه و طریقت ادامه دهید تا انسان های تشنه علم از علم شما سیراب شوند.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی