اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش برنامه نویسی پایتون در سیستم اطلاعات جغرافیایی GIS
مسیر آموزشی

آموزش برنامه نویسی پایتون در سیستم اطلاعات جغرافیایی GIS

349,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.5/5
وضعیت قیمت: 349,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

از زمانی که برنامه نویسی پایتون در سیستم اطلاعات جغرافیایی (Geographic Information System - GIS) گنجانده شده به قدرت آن افزوده شده است و کاربران می توانند به آسانی، بسیاری از ایده های اجرایی و علمی را از طریق آن به کار گیرند. این آموزش، نحوه به کارگیری انواع اسکریپت نویسی برای پردازش لایه های وکتوری و رستری را همراه با مثال های جداگانه ارائه می دهد و می تواند مخاطبان را با کدهای مهمی برای عملیاتی همچون: تولید و تبدیل لایه های مکانی، پردازش بانک های اطلاعات مکانی، و اجرای قواعد شرطی روی داده های رستری آشنا نماید.
دوره آموزش برنامه نویسی پایتون در سیستم اطلاعات جغرافیایی GIS دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 32 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر محمد علی نظام محله مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 349,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش برنامه نویسی پایتون در سیستم اطلاعات جغرافیایی GIS را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های فناوری و علوم کامپیوتر سراسر اینترنت را در صفحه فناوری و علوم کامپیوتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

پیمان

دکتر نظام محله بهترین استاد با بیان عالی

ساناز

حقیقتا من قبلا یه کتاب هایی تو این زمینه خونده بودم، این دوره هم مثل کتاب بود و چیز اضافه ای نداشت.

وحید

سلام و تشکر بابت ارائه آموزش ها آموزش های فرادرس باعث میشه یک دید کلی به مطالب پیدا کنی که اصول اولیه را یاد می گیری اما موضوعی که وجود داره مطالب کلی هستن و برای یادگیری نیاز هست که پیش زمینه از مباحث داشته باشید. اگر بتوانید در خصوص هر آموزشی که ارائه می کنید رفرنس های اصلی معرفی کنید به نظرم تو روند یادگیری میتونه خیلی کمک کنه و همچنین امکان ارتباط با مدرسین فراهم کنید به عنوان مثال ماهی یکبار بتونیم با مدرسین ارتباط بگیریم.

زهره

در حد پیشرفته بود، من نمیخواستم خیلی تخصصی باشه و در سطح ابتدایی می خواستم.

زهره

من کارم همینه، با استفاده از این آموزش سوالایی که داشتم رفع شد.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی