اطلاعات دوره
آموزش WPF در سی شارپ C#‎ برای ساخت اینترفیس – تکمیلی
مسیر آموزشی

آموزش WPF در سی شارپ C#‎ برای ساخت اینترفیس – تکمیلی

299,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.1/5
وضعیت قیمت: 299,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:4 نظر4.7
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:وحید اسدزاده4.5
  • زمان:1 ساعت و 40 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

بعد از ارائه فرادرس آموزش مقدماتی WPF در سی شارپ، با هدف تکمیل آموزش WPF، این بار در نظر داریم تا مباحث پیشرفته و کاربردی تر مانند طراحی فرم های پیشرفته، کار با تکنولوژی LINQ to SQL در WPF و تهیه گزارش از دیتابیس، اعتبار سنجی در WPF، کار با تم ها، طراحی فرم ها بدون وابستگی به رزولوشن صفحه نمایش، آموزش WPF را به صورت کاربردی تر ارائه دهیم.
دوره آموزش WPF در سی شارپ C#‎ برای ساخت اینترفیس – تکمیلی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 40 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط وحید اسدزاده مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 299,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش WPF در سی شارپ C#‎ برای ساخت اینترفیس – تکمیلی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان برنامه نویسی C# سراسر اینترنت را در صفحه زبان برنامه نویسی C# در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

محمد سلطانی

سلام من ترم ۲ مهندسی کامپیوتر هستم و پروژه ای که باید تحویل میدادم با استفاده از wpf بود و از اونجایی که استاد کلا چیزی از wpf به ما نگفته بود مجبور شدم تو نت بگردم و چند تا سایت برای تهیه آموزش این مجموعه پیدا کردم که از بین اونها خوشبختانه آموزش فرادرس مناسب تر بود و تدریس مدرس خیلی روان و ساده بود و به نظر من از بین مجموعه هایی که از فرادرس تهیه کردم بیشتر از همه با این مجموعه ارتباط برقرار کردم . فقط خواستم یه خسته نباشید بگم به مهندس اسد زاده و همینطور فرادرس

داوود

بنده هم با جناب سلیمیان موافقم

محمد صادق سلیمیان

به نظرم WPF نیاز به دوره های کامل تری داره. خیلی مباحث نیاز هست که ریشه ای تر و عمیق تر بحث بشه. از انیمیشن ها گرفته تا ولیدیشن های حرفه ای تر و دیتا بایندینگ ها. با این حال دوره ی بدی نبود. به سری نکته هاش برای من جالب بود.

وحید اسدزاده

نحوه کار با تکنولوژی entity framework در دوره مقدماتی آموزش WPF توضیح داده شده. چها عمل اصلی روی بانک اطلاعاتی اسکیوال به روش entity framework

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی