اطلاعات دوره
آموزش پروژه محور سی پلاس پلاس – ساخت بازی سودوکو Sudoku در C++‎
مسیر آموزشی

آموزش پروژه محور سی پلاس پلاس – ساخت بازی سودوکو Sudoku در C++‎

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.3/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

هدف از این فرادرس، ارائه آموزشی پروژه‌محور برای ساخت بازی سودوکو (Sudoku) با استفاده از زبان سی‌‌پلاس‌پلاس (C++‎) است. بازی سودوکو یکی از بازی‌های سخت و پروژه‌های دانشگاهی بوده و دانشجویان پس از اتمام این آموزش قادر هستند که پروژه‌های سخت را به راحتی پیاده‌سازی کنند که ما در این فرادرس علاوه بر انتخاب یکی از سخت‌ترین بازی‌ها، سعی می‌نماییم که با استفاده از روشی ساده این بازی را پیاده‌سازی کنیم. در این آموزش از مباحث اولیه برنامه‌نویسی برای پیاده‌سازی بازی استفاده شده است تا دانشجویان و علاقه‌مندان به برنامه‌نویسی در ابتدای مسیر خود بتوانند پروژه‌های بزرگ را طراحی و روانه بازار کنند.
دوره آموزش پروژه محور سی پلاس پلاس – ساخت بازی سودوکو Sudoku در C++‎ دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 32 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمد‌ جواد صابری نسب مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پروژه محور سی پلاس پلاس – ساخت بازی سودوکو Sudoku در C++‎ را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازی سازی سراسر اینترنت را در صفحه بازی سازی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

علیرضا

ساده و کاربردی. مطالب به بهترین شکل انتقال داده شدن. ممنون از مدرس درجه یکتون.

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی