اطلاعات دوره
آموزش LINQ to SQL در سی شارپ C#‎
مسیر آموزشی

آموزش LINQ to SQL در سی شارپ C#‎

329,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.4/5
وضعیت قیمت: 329,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:6 نظر4.1
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:فرشید شاکری4.1
  • زمان:2 ساعت و 1 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

ارتباط بین اطلاعات و برنامه کاربردی از اهمیت ویژه ای برخوردار است، به خصوص در مواقعی که سرعت انجام عملیات و ایجاد ارتباط برای کاربر مهم باشد. LINQ یک واسط بین اطلاعات و برنامه های کاربردی است که دارای سرعت نسبتا بالاتری می باشد؛ همچنین یک زبان برای گرفتن Query از هر نوع مجموعه داده (Database، آرایه ها، XML و…) است.
دوره آموزش LINQ to SQL در سی شارپ C#‎ دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 1 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط فرشید شاکری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 329,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش LINQ to SQL در سی شارپ C#‎ را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های پایگاه داده سراسر اینترنت را در صفحه پایگاه داده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

سهیل

محتواش به نظر من کامل نبود و یتونست بهتر باشه.

رسول

بسیار خلاصه و کارآمد، ممنونم

داریوش

بیان مدرس خوب بود به همین دلیل مطالب خیلی خوب یاد گرفتم.

شاکری

سلام به همه دوستان خوشحالم که تونستم مدتی کوتاه با فرادرس همکاری کنم ولی متاسفانه در حال حاضر به دلیل مشغله کاری زیاد نمیتونم در خدمت این مجموعه باشم و خرسندم که تونستم فایل آموزشی مختصری در اختیار هموطنان عزیزم قرار بدم. و اما نظرات دوستان: نقدهای دوستان رو خوندم و منطقی هم بود؛ البته در مواردی دوستان عنوان آموزش رو فراموش کرده بودن و پیش نیازها رو مدنظر قرار نداده بودند و درمورد performance هم پارامترهای زیادی وجود دارد که در صورت استفاده صحیح مطمئنا linq در اکثر موارد پیروز خواهد بود!

میلاد عبدی

با سلام و وقت بخیر. از فرادرس تقاضا دارم تا یک اموزش کامل تر در خصوص پایگاه داده در #C منتشر کند. چون مبحث مهمی است. با تشکر

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی