اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش پروژه محور یونیتی – مسیریابی و ناوبری در Unity
مسیر آموزشی

آموزش پروژه محور یونیتی – مسیریابی و ناوبری در Unity

299,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 299,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :2 نظر5
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:بهروز بهرامی5
  • زمان:1 ساعت و 36 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

یکی از مهم ترین بخش های توسعه بازی های کامپیوتری، مسیریابی است که با پیاده سازی آن می توان هوش مصنوعی را به بازی اضافه کرد. تعیین نواحی قابل عبور، تعیین هدف و مقصد دقیق آن با مختصات قابل به روز رسانی، پیدا کردن بهینه ترین مسیر از میان چند مسیر، تشخیص موانع ثابت و متحرک موجود در مسیر از جمله مواردی است که در این فرادرس یاد می گیریم و همچنین با اضافه کردن کدنویسی #C به این سیستم، عملکرد مسیریابی را بهبود می بخشیم. این فرادرس به مسیریابی در فضای سه بعدی می پردازد و در ابتدا به ارائه مباحث مربوط به مسیریابی در فضای سه بعدی و پیاده سازی عملی آن روی اشیای ساده (بدون انیمیشن) می پردازد.
دوره آموزش پروژه محور یونیتی – مسیریابی و ناوبری در Unity دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 36 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط بهروز بهرامی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 299,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پروژه محور یونیتی – مسیریابی و ناوبری در Unity را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازی سازی سراسر اینترنت را در صفحه بازی سازی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

مهدی

عالی بود. لطفا بیشتر از این آموزشهای تخصصی بگذارید. سپاس

نیما

سلام و عرض ادب خدمت مجموعه فرادرس خصوصا استاد بهرامی پیاده سازی یک سیستم مسیریابی(مسیریابی یکی از مهم ترین بخش های توسعه بازی های کامپیوتری است که با پیاده سازی آن می توان هوش مصنوعی را به بازی اضافه کرد) که بتواند هماهنگی مورد نظر را در هر لحظه فراهم کند، اهمیت فراوانی دارد. به خصوص زمانی که بازی توسعه بیشتری پیدا می کند و موجودیت های صحنه سنگین تر و پیچیده تر می شوند. وجود چنین سیستمی برای جلوگیری از خطاهای احتمالی (Bug) ضروری است. ممنون از استاد بابت تهیه این دوره انشاءالله که این دوره مانند دوره هایی که در فرادرس تهیه شده مفید باشه. با تشکر از تمامی زحمات شما . شما تحول بزرگی در زمینه انتقال دانش در سطح کشور ایجاد کردید. این حرکت شما می تواند جهانی شود. بسیار سپاسگزارم.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی