اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش پروژه محور یونیتی – پیاده سازی پرداخت درون برنامه ای IAB کافه بازار در Unity
مسیر آموزشی

آموزش پروژه محور یونیتی – پیاده سازی پرداخت درون برنامه ای IAB کافه بازار در Unity

299,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.4/5
وضعیت قیمت: 299,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :1 نظر2
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:امیرحسین فاطمی2
  • زمان:1 ساعت و 6 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

پرداخت درون برنامه ای یا In-App Billing که به اختصار به آن IAB نیز گفته می شود، یکی از خدمات ارائه شده توسط کافه بازار و سایر مارکت ها است. IAB این امکان را به شما می دهد که یک فروشگاه در برنامه خود راه اندازی کنید و در آن محتویات دیجیتال مورد نظر خود را برای فروش عرضه کنید. در این فرادرس قصد داریم بهترین روش را برای فروش محصولات بازی مثل: فروش سکه، خرید محصولات گوناگون و... را به صورت پرداخت درون برنامه ای آموزش دهیم. بدون شک در حال حاضر بهترین راه کسب درآمد برای اپلیکیشن ها، قرار دادن پرداخت درون برنامه ای است چون که امکان کرک شدن و ارائه رایگان برنامه را به حداقل می رساند. در این آموزش به کار با پنل توسعه دهندگان کافه بازار نیز می پردازیم.
دوره آموزش پروژه محور یونیتی – پیاده سازی پرداخت درون برنامه ای IAB کافه بازار در Unity دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 6 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امیرحسین فاطمی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 299,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پروژه محور یونیتی – پیاده سازی پرداخت درون برنامه ای IAB کافه بازار در Unity را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازی سازی سراسر اینترنت را در صفحه بازی سازی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

زهرا

تو پروژه ازش استفاده کردم خوب بود ولی کاش یکم آموزشاتونو اّپ دیت کنید.

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی