اطلاعات دوره
آموزش ساخت انیمیشن در سی اس اس CSS
مسیر آموزشی

آموزش ساخت انیمیشن در سی اس اس CSS

469,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.9/5
وضعیت قیمت: 469,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

مبحث انیمیشن (Animation) در CSS به سرعت به یکی از ابزارهای ضروری برای طراحی وب تبدیل شده است چرا که به شکل شگفت‌آوری باعث ایجاد یک ارتباط روانی جذاب بین مخاطب و وب‌سایت می‌شود و بدین صورت از عوامل ارتقای سطح UI یا همان رابط کاربری به حساب می‌آید. از آنجا که بهبود رابط کاربری از اهداف انکارناپذیر هر طراح وب به شمار می‌آید، پس بدون شک تسلط بر مبحث Animation در CSS در این روزها بیش از پیش لازم و ضروری است. در این فرادرس با فرض آشنایی مقدماتی دانشجو با مفاهیم CSS و HTML سعی شده است تا تمامی مفاهیم مرتبط با این موضوع از قبیل: ترنزیشن‌ها (Transition) و ترنسفورم‌ها (TranceForm) در محیط دو‌بعدی، سه‌بعدی، Animationها و Keyframeها بیان شود تا بدین شکل دانشجو با اصول کار آشنا شده و دست او برای خلق هر آنچه که در ذهن دارد باز شود.
دوره آموزش ساخت انیمیشن در سی اس اس CSS دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 32 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط یوسف دشتبان حسن آبادی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 469,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ساخت انیمیشن در سی اس اس CSS را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

مرتضی

به نظرم دوره بدی نیست. منتهی من چون اطلاعاتی نداشتم و میخواستم آشنا بشم این آموزش رو گرفتم.

پارسا

با سلام. به نظر من آموزشی عالی درباره طراحی سایت می باشد زیرا UX سایت را زیبا و به UI کمک می کند. قطعا همچین آموزشی در فرادرس لازم بود. با تشکر.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی