اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش کار با متن (Text) در Adobe Flash (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش کار با متن (Text) در Adobe Flash (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :3 نظر4.7
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:محمد نسیمی فر5
  • زمان:34 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در کشور ما استفاده از نرم افزار فلش بسیار رایج است و تقاضای پروژه برای آن بسیار بالا می باشد. به همین دلیل افرادی که به این نرم افزار و به خصوص برنامه نویسی اکشن اسکریپت مسلط هستند غالباً درآمد خوبی از این طریق کسب می کنند. این دوره آموزشی از مقدماتی ترین مباحث اکشن اسکریپت آغاز می شود و با مباحث پیشرفته خاتمه می یابد. به طوری که حتی اگر هیچ پیش زمینه ای در برنامه نویسی ندارید در این دوره به صورت گام به گام و با انجام پروژه های متعدد، در کنار اکشن اسکریپت با مفاهیم برنامه نویسی نیز آشنا خواهید شد و در پایان دوره قادر هستید تا ایده هایی که در ذهن دارید عملی کنید و یا اقدام به انجام پروژه کنید و از این طریق کسب درآمد را آغاز کنید. ما در این آموزش قصد داریم تا روش کار با متن (Text) در Adobe Flash را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.
دوره آموزش کار با متن (Text) در Adobe Flash (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 34 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمد نسیمی فر مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کار با متن (Text) در Adobe Flash (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

ali

سلام. خسته نباشید و انشالله همیشه موفق و برتر در زمینه ی آموزش باشید. نکته ی اول که خیلی مهمه این هست که مدرس گرامی واقعا ماهر و حرفه ای در این زمینه هستند و آموزش های دیگه ی ایشون هم خیلی کاربردی هست و همگی عالی و با کیفیت هستند. نکته ی بعدی این هست که مدرس هیچگونه تعصبی به نرم افزار ها ندارند و در اکثر نرم افزارا مثل افترافکت و فلش و ... آموزش میدن نکته بعد که همیشه اول به ذهن فرد خطور می کنه کیفیت فیلم هست. اکثر آموزش های فرادرس از کیفیت ویدئویی خوبی برخوردارند و این آموزش هم کیفیت صدا و تصویر خوبی داره. در کل آموزش بسیار خوبی هست و حتما تماشا کنید در نهایت هم از فرادرس بابت بهترین آموزش ها تشکر کنم. موفق و مؤید باشید.

منصور

ممنون از آقای نسیمی فر بابت این آموزش جامع و قابل فهم من کل آموزش برنامه نویسی ActionScript در Adobe Flash‎ را خریداری کردم که واقعا آموزش بسیار مفید و جامعی بود که 16 تا درس مختلف در مورد زبان برنامه نویسی action script داره که آموزش بالا درس سیزدهم اونه که آقای نسیمی فر مباحث مربوط به قراردادن متن در Adobe Flash‎ و اعمال تغییرات مختلف بر روی آن را خیلی ساده و قابل فهم برای همه توضیح دادند به طوری که حتی اگه آشنایی کمی با زبان های برنامه نویسی داشته باشید این آموزش را به خوبی متوجه می شوید. من به دوستانی که به برنامه نویسی و انیمیشن سازی دو بعدی علاقه دارند پیشنهاد می کنم این آموزش را از دست ندهند.

محمد

سلام ممنون بابت اموزش این برنامه من در بخش فارسی نویسی در فلش مشکل داشتم که با کمک این ویدیو تونستم انجامش بدم

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی