اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش برنامه نویسی بازی حدس تصویر (الف) برای اندروید (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش برنامه نویسی بازی حدس تصویر (الف) برای اندروید (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.9/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این آموزش توسط الگوریتم های آموزش داده شده، کدنویسی انجام شده است. از لحاظ گرافیک جلوه های بسیار زیبایی به پروژه افزوده شده است. همچنین در قسمت آخر مجموعه آموزشی، نحوه حدس حروفی از کلمات نمایش داده شده به صورت هوشمند با استفاده از الگوریتم های برنامه نویسی آموزش داده شده است. (این قسمت به بازیکن این امکان را می دهد تا کلماتی را که قادر به حدس آن ها نیست؛ با راهنمایی برنامه حدس بزند و به مراحل بعدی هدایت شود.) ما در این آموزش قصد داریم تا برنامه نویسی بازی حدس تصویر (الف) برای اندروید را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.
دوره آموزش برنامه نویسی بازی حدس تصویر (الف) برای اندروید (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 30 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مجتبی شادریان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش برنامه نویسی بازی حدس تصویر (الف) برای اندروید (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازی سازی سراسر اینترنت را در صفحه بازی سازی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

نازنین

در کل آموزش خوبی بود ولی کاش دیتیلاش بیشتر باشه.

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی