اطلاعات دوره
آموزش کواترنیون ها و پیاده سازی آن ها در متلب (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش کواترنیون ها و پیاده سازی آن ها در متلب (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این فیلم آموزشی، با مروری بر مفاهیم بنیادی کواترنیون ها و تاریخچه پیدایش و معرفی آن ها توسط هامیلتون، در خصوص قواعد جبری حاکم بر فضای کواترنیون ها، صحبت شده است. در ادامه، با استفاده از ماتریس ها، یک نمایش ماتریسی، در قالب ماتریس های مربعی چهار در چهار، برای کواترنیون ها معرفی شده است. با استفاده از همین نمایش ماتریسی، این امکان وجود دارد که بتوان اعداد چهار بعدی کواترنیون را، در محیط متلب پیاده سازی نمود. این کار در ادامه همین فیلم آموزشی انجام شده است و با تعریف توابع مربوطه، امکان انجام محاسبات کواترنیونی در متلب ایجاد و پیاده سازی شده است.
دوره آموزش کواترنیون ها و پیاده سازی آن ها در متلب (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 35 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر سید مصطفی کلامی هریس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کواترنیون ها و پیاده سازی آن ها در متلب (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سایر زبان‌های برنامه نویسی سراسر اینترنت را در صفحه سایر زبان‌های برنامه نویسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

علی

خیلی جالب بود. ممنون از تهیه این آموزش

علی

واقعا عالی و بسیار مختصر و مفید ممنون و خسته نباشید

وحید

ممنون بسیار عالی و کاربردی

l.s

عالی بود تشکر

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی