اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش برنامه نویسی سه لایه در VB.Net ویژوال بیسیک دانت نت
مسیر آموزشی

آموزش برنامه نویسی سه لایه در VB.Net ویژوال بیسیک دانت نت

449,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: 449,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :4 نظر4.8
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:میثم حبیبی5
  • زمان:3 ساعت و 41 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این آموزش می خواهیم برنامه نویسی با روش سه لایه به زبان VB.Net را آموزش دهیم. در اکثر نرم افزارهای مرتبط با برنامه نویسی لازم است تا بخش هایی از کدها را در قسمت های مختلف برنامه تکرار نماییم. تکرار موارد یکسان، علاوه بر خسته کننده بودن، مشکلاتی را نیز به همراه دارد. به عنوان مثال، اگر بخشی از برنامه تکرار شونده تغییر کند، نیاز است که کلیه برنامه بررسی و این بخش ها تغییر کنند. انجام این کار علاوه بر عدم بهینگی برنامه، خطا های زیادی نیز ایجاد می نماید.
دوره آموزش برنامه نویسی سه لایه در VB.Net ویژوال بیسیک دانت نت دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 41 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط میثم حبیبی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 449,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش برنامه نویسی سه لایه در VB.Net ویژوال بیسیک دانت نت را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های فناوری و علوم کامپیوتر سراسر اینترنت را در صفحه فناوری و علوم کامپیوتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

حامد

با سلام خیلی ممنون از مهندس حبیبی ، بنده آموزش های سه لایه VB.net و آموزش مقدماتی و تکمیلی VB.net ایشون را تهیه کردم و آموزش دیدم ، ایشان با تسلط کافی درس می دهند

بهمن

خیلی آموزش از سایت شما تهیه کردم همشون عالی بودن محتوا واقعا مفید بوده، مطالبی که مد نظرم بود از آموزش دریافت کردم.

سیما

خیلی آموزش خوبی بود مخصوصا نحوه تدریسشون نسبت به بقیه اساتیدی که آموزششون رو گرفته بودم. با تشکر از مجموعه فرادرس

حسین

با سلام. مجموعه آموزش مقدماتی ویژوال بیسیک دات نت را با مهندس حبیبی تهیه کردم و از شیوه تدریس ایشان بسیار لذت بردم. همین مجموعه (سه لایه ) و تکمیلی با VB.Net را هم تهیه کردم... لطفاً فرادرس مجموعه پروژه های کاربردی های بیشتری را با مهندس حبیبی ارائه بدهند تا دانشجوها استفاده کنند. مرسی

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی