اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش پروژه محور سی شارپ C#‎ – پیاده سازی سیستم هتلداری
مسیر آموزشی

آموزش پروژه محور سی شارپ C#‎ – پیاده سازی سیستم هتلداری

569,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.6/5
وضعیت قیمت: 569,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :7 نظر4.2
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:وحید اسدزاده5
  • زمان:10 ساعت و 24 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این آموزش، به نکاتی اساسی در مورد زبان برنامه نویسی C#‌‎‎ اشاره خواهیم کرد. ما در این فرادرس سعی داریم تا با ساخت نرم افزاری که در آن از کدهای مفید، پرکاربرد و پرس و جوهای مناسبی که برای مدیریت اطلاعات در بانک اطلاعاتی SQL و گزارش گیری استفاده شده، دانشجویان را در یادگیری سریع زبان قدرتمند سی شارپ یاری کنیم.
دوره آموزش پروژه محور سی شارپ C#‎ – پیاده سازی سیستم هتلداری دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 10 ساعت و 24 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط وحید اسدزاده مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 569,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پروژه محور سی شارپ C#‎ – پیاده سازی سیستم هتلداری را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان برنامه نویسی C# سراسر اینترنت را در صفحه زبان برنامه نویسی C# در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

شهاب کیمیایی

سلام علیکم با عرض تشکر از این آموزش بسیار خوب و زحمات بسیار قابل تقدیر فرادرس بنده از با بهره گیری از همین آموزش توانستم یک نرم افزار حرفه ای تولید نمایم خداوند شما را خیر و برکت عنایت نماید.

احسان

آموزش در کل بد نبود.مطالب خوبی بیان میشد. برای اشنایی خوب بود. بهتر بود قبل از شروع تحلیل کلی و جامع در در مورد اموزش بدن

غزاله

عالیه ممنون از آموزشهای جامعتون

حسنعلی

آموزش برای کسی که میخواست شروع کند خیلی خوب و کار راه انداز بود.سطح اموزش خیلی ساده بود پترن و مفهومی در اموزش تدریس نشد ولی برای شروع خوب بود.

روح الله

آموزش خوب بود ولی سرعت تدریس مدرس بالا بود. اگر مباحث پیشرفته تری هم تدریس میشد، بهتر بود.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی