اطلاعات دوره
آموزش تکنیک دیمتل DEMATEL در متلب – تحلیل ساختار یافته مسائل
مسیر آموزشی

آموزش تکنیک دیمتل DEMATEL در متلب – تحلیل ساختار یافته مسائل

299,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.2/5
وضعیت قیمت: 299,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:6 نظر4.8
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:امیر آذرفر4.9
  • زمان:1 ساعت و 12 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این آموزش، ابتدا تکنیک DEMATEL به طور کامل آموزش داده شده است و سپس نحوه پیاده سازی آن در متلب انجام شده است. در ادامه نحوه ترکیب این تکنیک با دیگر تکنیک ها بیان شده و در انتها نیز نسخه فازی این تکنیک تشریح شده است.
دوره آموزش تکنیک دیمتل DEMATEL در متلب – تحلیل ساختار یافته مسائل دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 12 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امیر آذرفر مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 299,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تکنیک دیمتل DEMATEL در متلب – تحلیل ساختار یافته مسائل را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سایر زبان‌های برنامه نویسی سراسر اینترنت را در صفحه سایر زبان‌های برنامه نویسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

عبدالواحد

جنبه آموزشی متلبشو من واقعا دوست داشتم کلی هم به دردم خورد تسلط استاد بی نظیر بود.

وحید

برای پایان نامه م استفاده کردم و خیلی به دردم خورد انقدر شیوا بود که هیچ مشکلی ازش یادم نمیاد. وقت نمی کردم با استاد راهنمام صحبت کنم با یه سری از آموزش های فرادرس و این آموزش، تونستم پایان نامه م رو انجام بدم. کاش آموزش های بیشتر و کامل تری ارائه بدید در زمینه مقاله نویسی یا پایان نامه نویسی.

زلیخا

من باهاش روش کار رو یاد گرفتم. عالی بود. ممنون.

حمید

من این آموزش رو برای پایان نامه لازم داشتم و برام خوب و مفید بود.

یوسف

روش و بیان مدرس خوبه من در کل راضی بودم و این آموزش رو برای ارائه کلاسی استفاده کردم، چند جا اشکال علمی داشت که قابل رفع هست.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی