اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش فریمورک Kendo UI برای طراحی سایت
مسیر آموزشی

آموزش فریمورک Kendo UI برای طراحی سایت

499,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.2/5
وضعیت قیمت: 499,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :2 نظر3.3
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:زهرا داودی4.5
  • زمان:5 ساعت و 25 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

برای توسعه وب، طراحان نیاز به انواع کتابخانه های جاوا اسکریپتی جهت ایجاد طراحی پویا و کاربر پسند دارند. فریمورک Kendo UI جاوا اسکریپتی که با JavaScript ،HTML5 ،CSS3 ،jQuery کار می کند، می تواند جایگزین خوبی برای بسیاری از کتابخانه های جاوا اسکریپتی باشد. از ویژگی های مثبت فریمورک Kendo UI می توان به سرعت بالا، سازگاری با همه مرورگرها و واکنش گرا بودن آن، نداشتن مشکل عدم سازگاری میان کتابخانه ها می باشد. هدف از این فرادرس ارائه روشی برای یادگیری کامپوننت های متفاوت جاوا اسکریپت که برای طراحان وب بسیار حائز اهمیت است، می باشد. ما کامپوننت های موجود در این فریمورک محبوب را به صورت عملی و کاملا کاربردی جهت طراحی و ایجاد یک سایت پویا و کاربر پسند مورد استفاده قرار می دهیم و گزینه های لازم جهت سفارشی کردن آن ها را نیز بیان می کنیم.
دوره آموزش فریمورک Kendo UI برای طراحی سایت دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 25 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط زهرا داودی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 499,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش فریمورک Kendo UI برای طراحی سایت را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

ولی

تشکر می کنم از بابت سایت و مطالبی که قرار میدید و زمینه یادگیری رو برای همه فراهم می کنید.

فرخی

سلام.برای اپلود خیلی کوتاه توضیح دادید.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی