اطلاعات دوره
آموزش رابط گرافیکی PySide2 در پایتون Python – مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش رابط گرافیکی PySide2 در پایتون Python – مقدماتی

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.6/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:4 نظر3.5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:علی دژبرد4.2
  • زمان:2 ساعت و 58 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

با توجه به گسترش روزافزون زبان برنامه نویسی پایتون (Python) و توسعه آن برای اکثر پلتفرم های موجود، نیاز به یادگیری کتابخانه های مختلف این زبان بسیار ضروری است. در پایتون کتابخانه ای وجود دارد به نام PySide که در کنار PyQt محصول کمپانی معتبر QT هستند و کار آن ها توسعه اپلیکیشن های GUI است. در این فرادرس، PySide2 را مورد بررسی و آموزش قرار می دهیم و در ابتدا نیاز است که با مباحث پایه ای و مقدماتی پایتون آشنا باشید. در این فرادرس PySide را مورد بررسی قرار می دهیم و تفاوت های آن را با PyQt بیان خواهیم کرد. ویجت های (Widget) توسعه را ایجاد می کنیم و با QML آشنا می شویم.
دوره آموزش رابط گرافیکی PySide2 در پایتون Python – مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 58 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط علی دژبرد مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش رابط گرافیکی PySide2 در پایتون Python – مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان برنامه نویسی Python سراسر اینترنت را در صفحه زبان برنامه نویسی Python در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

وحید

آموزش خیلی قدیمی بود و در کار این سیستمی که آموزش دادن به درد نمی خورد.

اتیلا

سلام خسته نباشید عالی بود اگه میشه دوره اموزشی QML رو هم بزارید ممنون.

سعید

سلام. پای ساید بهتر از پای کیوت هست.

رسول

کامل نبود. یعنی انتظار من یه چیزی دیگه بود.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی