اطلاعات دوره
آموزش تبدیل تصاویر با عملگرهای ریخت شناسی در OpenCV (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش تبدیل تصاویر با عملگرهای ریخت شناسی در OpenCV (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

OpenCV (بینایی ماشین متن باز) یک کتابخانه متن باز شامل بیش از صدها الگوریتم بهینه سازی شده به زبان C و ++C برای تحلیل تصویر و ویدیو است، که از زمان معرفی آن در سال 1999، به میزان زیادی از سوی جامعه محققین و توسعه دهندگان بینایی ماشین، به عنوان ابزار توسعه پایه پذیرفته شده است. OpenCV در ابتدا در اینتل به منظور توسعه تحقیقات در زمینه بینایی ماشین و ارتقا کاربردهایی که شدیدا از پردازنده استفاده می کنند، توسعه داده شد.
دوره آموزش تبدیل تصاویر با عملگرهای ریخت شناسی در OpenCV (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 34 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط الهام شعبانی نیا مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تبدیل تصاویر با عملگرهای ریخت شناسی در OpenCV (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های علوم داده و هوش مصنوعی سراسر اینترنت را در صفحه علوم داده و هوش مصنوعی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

teapot

با سلام خدمت استاد گرامی جناب خانم مهندس الهام شعبانی نیا به همه دوستان پیشنهاد می دم این دوره را که خانم مهندس زحمت کشیده و رایگان منتشر کرده ببینند و با تکنولوژی پردازش تصویر آشنا بشوند که اوپن سی وی از قدرتمند ترین ها در این زمینه هست و به خاطر اوپن سورس بودنش خیلی فراگیر هست و فراگیر تر هم خواهد شد. در قرن پیش رو هوش مصنوعی تکنولوژی منحصر به فردی خواهد بود که تمامی تکنولوژی های را در بر خواهد گرفت که یکی از از ارکان آن هم پردازش تصویر می باشد . در نهایت از خانم مهندس شعبانی نیا یک خواهش در رابطه با آموزش اوپن سی وی با زبان سی شارپ دارم که برای کسانی که سی شارپ کار می کنند مخصوصا با نرم افزار یونیتی که بتوانند از پردازش تصویر استفاده کنند .

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی