اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش پیش پردازنده PugJS برای طراحی سایت
مسیر آموزشی

آموزش پیش پردازنده PugJS برای طراحی سایت

329,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 329,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :1 نظر5
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:سهیل سیدی5
  • زمان:1 ساعت و 13 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

پیش‌پردازنده Pug برای فایل‌های HTML کاربرد دارد و با امکانات جذاب خود، کدنویسی در HTML را تغییر می‌دهد. ویژگی‌هایی نظیر: استفاده از متغیرها و میکسین‌ها (Myxin) و نیز استفاده از دستورهای شرطی، نشان از قدرت بسیار وسیع این پیش‌پردازنده دارد. با یادگیری Pug شما می‌توانید کد‌هایی که در سمت HTML می‌نویسید را کمتر کنید بدون این‌ که کدی را حذف کنید. بنابراین، یادگیری این پیش‌پردازنده قوی علاوه بر تمیز نوشتن کدها به شما کمک می‌کند که سریع‌تر وب‌سایت‌های خود را تکمیل نمایید.
دوره آموزش پیش پردازنده PugJS برای طراحی سایت دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 13 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط سهیل سیدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 329,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پیش پردازنده PugJS برای طراحی سایت را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

امیرحسین

با سلام و احترام، این آموزش برای یادگیری و استفاده از پیش پردازنده pug بسیار مناسب و کاربردی هستش، برای اینکه بهترین استفاده رو از این دوره ببرین، حتما روی html و کمی هم css تسلط داشته باشین؛ در نهایت بهترین کار استفاده از این پیش پردازنده همراه با فریم ورک های سمت frontend مثل Vuejs هستش که سرعت کدنویسی و طراحی شما خیلی بالاتر میبره و کار رو برای شما راحت تر میکنه. در انتها از مهندس سیدی و تیم فرادرس بابت تهیه این آموزش متشکرم.

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی