اطلاعات دوره
آموزش ویرایشگر متن VIM ویم در لینوکس
مسیر آموزشی

آموزش ویرایشگر متن VIM ویم در لینوکس

329,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.9/5
وضعیت قیمت: 329,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:3 نظر4
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:محمدرضا آقازاده4.7
  • زمان:1 ساعت و 45 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در لینوکس همه چیز به صورت فایل است. تمام تنظیمات سیستم عامل و فایل های پیکربندی لینوکس، فایل هایی متنی هستند و لذا توانایی مدیریت و ویرایش فایل های متنی برای مدیران و کاربران لینوکس، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. در این میان، مسلط بودن به ویرایشگرهای متنی که در محیط ترمینال و محیط های خط فرمان هستند، این توانایی را برای کاربران لینوکس ایجاد می کند که در بسیاری از سیستم های مبتنی بر لینوکس بتوانند بدون محیط گرافیکی، تمامی تنظیمات و عملیات مدیریتی لینوکس را از طریق ویرایشگرهای متنی انجام دهند. در این فرادرس با قابلیت های مختلف و بسیار پرکاربرد ویرایشگر متنی VIM آشنا خواهیم شد.  
دوره آموزش ویرایشگر متن VIM ویم در لینوکس دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 45 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمدرضا آقازاده مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 329,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ویرایشگر متن VIM ویم در لینوکس را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

محسن

من خودم هیات علمی هستم و دارم تو داروسازی هم کار می کنم و تو مدل سازی از این آموزش استفاده کردم.

احسان

تمام مطالب را به طور کامل بیان کردند.

فرزاد

سلام،ممنون جناب آقازاده عالی بود،برا کسایی که تازه کارن واقعا روان تدریس شده و مطالب ساده و با مثال های خوبی گفته میشه که اگه کسی درک نکنه عجیبه!

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی