اطلاعات دوره
آموزش طراحی لایه Help در VB.NET برای طراحی نرم افزار مدیریت کتابخانه (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش طراحی لایه Help در VB.NET برای طراحی نرم افزار مدیریت کتابخانه (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.7/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:سلیم یریان5
  • زمان:1 ساعت و 5 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

این فرادرس با رعایت تمامی استانداردهای لازم برای تولید نرم‌افزار حرفه‌ای و تجاری، طراحی شده است، بنابراین به جرات می‌توان گفت که این آموزش برای کسانی که قصد ورود به بازار کار و تولید نرم‌افزارهای حرفه‌ای و تجاری در مقیاس بزرگ دارند، بسیار کمک‌کننده و ضروری است. ما در اين آموزش قصد داريم تا  طراحی لایه Help در طراحی نرم‌افزار مدیریت کتابخانه با VB.NET را مورد بررسی قرار دهيم.
دوره آموزش طراحی لایه Help در VB.NET برای طراحی نرم افزار مدیریت کتابخانه (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 5 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط سلیم یریان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش طراحی لایه Help در VB.NET برای طراحی نرم افزار مدیریت کتابخانه (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی