اطلاعات دوره
آموزش پروژه محور سی شارپ C#‎ – ساخت نرم افزار شبکه اجتماعی
مسیر آموزشی

آموزش پروژه محور سی شارپ C#‎ – ساخت نرم افزار شبکه اجتماعی

449,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.6/5
وضعیت قیمت: 449,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:1 نظر4.7
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:محمد جباری4.2
  • زمان:5 ساعت و 19 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

ما در این فرادرس به ساخت یک پایگاه داده برای شبکه اجتماعی مورد نظر پرداخته و پس از طراحی ظاهر برنامه، به کدنویسی قسمت‌های مختلف شبکه اجتماعی می‌پردازیم. ما قصد داریم یک شبکه اجتماعی آنلاین را ایجاد کنیم که به همین منظور، از پایگاه داده MySQL استفاده نموده و در پایان این آموزش، برای برنامه ساخته شده یک فایل نصبی ایجاد می‌کنیم. این فرادرس برای علاقه‌مندان به برنامه‌نویسی سی‌شارپ که قصد دارند نحوه کار با پایگاه داده در این زبان را فرا بگیرند، مفید است.
دوره آموزش پروژه محور سی شارپ C#‎ – ساخت نرم افزار شبکه اجتماعی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 19 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمد جباری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 449,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پروژه محور سی شارپ C#‎ – ساخت نرم افزار شبکه اجتماعی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

سید محمد

عالی تر از عالی :) واقعا ممنون استاد خیلی دنبال این آموزشا گشتم ، کاش آموزش اتصال پنل های پیامکی به برنامه رو هم برای بحث ثبت نام کاربر به آموزش هاتون اظافه کنید

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی