اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش عبارات منظم در پی اچ پی PHP
مسیر آموزشی

آموزش عبارات منظم در پی اچ پی PHP

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.6/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این فرادرس این مبحث در قالب زبان PHP آموزش داده می‌شود ولی اکثر مباحث گفته شده در این آموزش برای کار با عبارات منظم در سایر زبان‌های برنامه‌نویسی و دیگر مکان‌های استفاده‌کننده از این مبحث یکسان است و تنها تفاوتی جزئی وجود دارد. این بدین معنی است که شما با یادگیری عبارات منظم در PHP پایه اصلی این مبحث را یاد می‌گیرید و به عنوان مثال در صورتی که قصد استفاده از آن در زبانی مثل JavaScript را داشته باشید، اکثر مطالبی که در این آموزش می‌بینید در آنجا نیز صدق می‌کند. با یادگیری عبارات منظم شما یک مبحث مهم در برنامه‌نویسی را یاد می‌گیرید که باعث پیشرفت شما در این حوزه و حرکت به سوی حرفه‌ای شدن است.
دوره آموزش عبارات منظم در پی اچ پی PHP دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 16 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط سید مجتبی حیات الغیب مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش عبارات منظم در پی اچ پی PHP را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان برنامه نویسی PHP سراسر اینترنت را در صفحه زبان برنامه نویسی PHP در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

مصطفی

فوق العاده بود عاالی بود ممنونم

سیدرضا بازیار

من مدتها دنبال همچین آموزشی بودم. یه آموزش خاص و کمیاب که بسیار عالی تدریس شده تا قبل از دیدن این آموزش من مجبور بودم واسه یه پروژه خاص از روشی استفاده کنم که کد های من سنگین تر شده بود. حالا با کمک روش هایی که در این آموزش گفته میشه کد های من خیلی بهینه تر میشه. مثلا یه پروژه که حاوی ۱۰۰۰ خط کد بود، حالا شده ۹۷۰ خط کد و سرعت اجرای اون خیلی بهتر شده همچنین نکاتی جدید در این آموزش یاد گرفتم که خودمم بعد از ۱۲ سال کار با سیستم عامل های مختلف و برنامه نویسی با چند زبان مختلف هرگز اطلاع نداشتم...

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی