اطلاعات دوره
آموزش پروژه محور Twig – موتور طراحی قالب در PHP
مسیر آموزشی

آموزش پروژه محور Twig – موتور طراحی قالب در PHP

299,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.5/5
وضعیت قیمت: 299,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:1 نظر2
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:فرهاد پوررضا2
  • زمان:1 ساعت و 41 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

وقتی صحبت از موتورهای قالب می‌شود، در نظر بسیاری از افراد PHP خود یک موتور قالب است، اما حتی اگر این زبان محبوب برنامه‌نویسی در سمت سرویس‌دهنده، زندگی خود را به عنوان یک زبان برای طراحی قالب‌ها آغاز کرده باشد، در سال‌های اخیر تحول چندانی در خصوصیت‌هایی که برای طراحی قالب لازم هستند، پیدا نکرده است. از این رو، در سال‌های اخیر بسیاری از برنامه‌نویس‌ها ترجیح می‌دهند از موتورهای قالب توسعه‌یافته مانند: Twig در طراحی‌های خود استفاده نمایند. در این فرادرس سعی داریم روش نصب و استفاده از یک موتور قالب (Template Engine) را آموزش دهیم که این آموزش با مقدماتی در مورد زبان PHP آغاز شده و با مثالی ساده پایان می‌یابد.
دوره آموزش پروژه محور Twig – موتور طراحی قالب در PHP دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 41 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط فرهاد پوررضا مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 299,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پروژه محور Twig – موتور طراحی قالب در PHP را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان برنامه نویسی PHP سراسر اینترنت را در صفحه زبان برنامه نویسی PHP در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

علی

در نت این مطالب خیلی کمه خدایی بگم این آموزش خیلی کار آمد بود.

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی