اطلاعات دوره
آموزش مقدماتی زبان برنامه نویسی B4J
مسیر آموزشی

آموزش مقدماتی زبان برنامه نویسی B4J

529,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.4/5
وضعیت قیمت: 529,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

ما در این آموزش شما را با سبک کدنویسی در این زبان آشنا کرده و گام به گام مسائل و چالش‌هایی که در مسیر آموزش وجود دارد را رفع می‌کنیم. هدف از این فرادرس، یادگیری یک زبان بسیار کاربردی جهت ساخت برنامه‌هایی است که قابلیت نصب روی دسکتاپ را داشته باشند و در انتها موارد آموزش داده شده را در قالب یک پروژه کاربردی پیاده‌سازی خواهیم کرد. این آموزش برای همه کسانی که قصد برنامه‌نویسی با یک ابزار مولتی پلتفرم (Multi Platform) و در عین حال ساده را دارند، مناسب است و همچنین کسانی که سابقه کار با B4A که ابزار برنامه‌نویسی اندروید است را دارند نیز، می‌توانند به سادگی و با یادگیری ساختار این برنامه کدهای نوشته شده خود را برای برنامه‌های دسکتاپ تغییر دهند.
دوره آموزش مقدماتی زبان برنامه نویسی B4J دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت و 20 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط حسین نوری کادیجانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 529,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مقدماتی زبان برنامه نویسی B4J را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سایر زبان‌های برنامه نویسی سراسر اینترنت را در صفحه سایر زبان‌های برنامه نویسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی