اطلاعات دوره
آموزش دستورات شرطی ActionScript در Adobe Flash (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش دستورات شرطی ActionScript در Adobe Flash (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:2 نظر5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:محمد نسیمی فر4.5
  • زمان:39 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در کشور ما استفاده از نرم افزار فلش بسیار رایج است و تقاضای پروژه برای آن بسیار بالا است. به همین دلیل افرادی که به این نرم افزار و به خصوص برنامه نویسی اکشن اسکریپت مسلط هستند، غالبا درآمد خوبی از این طریق کسب می کنند. این دوره آموزشی از مقدماتی ترین مباحث اکشن اسکریپت آغاز می شود و با مباحث پیشرفته خاتمه می یابد. به طوری که حتی اگر هیچ پیش زمینه ای در برنامه نویسی ندارید، در این دوره به صورت گام به گام و با انجام پروژه های متعدد، در کنار اکشن اسکریپت با مفاهیم برنامه نویسی نیز آشنا خواهید شد و در پایان دوره قادر خواهید بود تا ایده هایی که در ذهن دارید را عملی کنید و یا اقدام به انجام پروژه کنید و از این طریق کسب درآمد را آغاز کنید. ما در این آموزش قصد داریم تا آشنایی با دستورات شرطی ActionScript در Adobe Flash را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.
دوره آموزش دستورات شرطی ActionScript در Adobe Flash (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 39 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمد نسیمی فر مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش دستورات شرطی ActionScript در Adobe Flash (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های توسعه فردی سراسر اینترنت را در صفحه توسعه فردی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

مهدی زمانیان

باشکر از شما

منصور

ممنون از آقای نسیمی فر بابت این آموزش کامل و مفیدی که تهیه کردند من کل آموزش برنامه نویسی ActionScript در Adobe Flash‎ را خریداری کردم که واقعا آموزش بسیار مفید و جامعی بود که 16 تا درس مختلف در مورد زبان برنامه نویسی action script داره که آموزش بالا درس هفتم اونه که آقای نسیمی فر مباحث مربوط به دستورات شرطی ActionScript را با مثال های خیلی ساده و قابل فهم برای همه توضیح دادند به طوری که حتی اگه آشنایی کمی با زبان های برنامه نویسی داشته باشید این آموزش را به خوبی متوجه می شوید. من به دوستانی که به برنامه نویسی و انیمیشن سازی دو بعدی علاقه دارند پیشنهاد می کنم این آموزش را از دست ندهند.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی