اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش طراحی لی اوت های اصلی در ساخت دیکشنری صوتی دو زبانه (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش طراحی لی اوت های اصلی در ساخت دیکشنری صوتی دو زبانه (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

بدون شک در سال های اخیر با افزایش روزافزون گوشی های اندروید و همین طور ظهور مارکت های مختلف با تعداد کاربران بسیار زیاد، برنامه نویسی اندروید به یکی از وسوسه انگیزترین راه های کسب درآمد تبدیل شده است به گونه ای که تا الان افراد زیادی از همین طریق توانسته اند به درآمدهای میلیونی و حتی میلیاردی دست یابند. ما در این آموزش قصد داریم تا مبحث آشنایی با طراحی لایوت های اصلی برنامه به منظور ساخت اپلیکیشن دیکشنری صوتی دو زبانه با قابلیت تشخیص صدای کاربر‎ را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.
دوره آموزش طراحی لی اوت های اصلی در ساخت دیکشنری صوتی دو زبانه (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 33 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط حسین نوری کادیجانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش طراحی لی اوت های اصلی در ساخت دیکشنری صوتی دو زبانه (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های موسیقی سراسر اینترنت را در صفحه موسیقی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی