اطلاعات دوره
آموزش پروژه محور  برنامه نویسی اندروید– ساخت بازی حدس تصویر
مسیر آموزشی

آموزش پروژه محور برنامه نویسی اندروید– ساخت بازی حدس تصویر

499,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 499,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:6 نظر4.7
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:مجتبی شادریان3.9
  • زمان:5 ساعت و 10 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این فرادرس، نحوه ساخت یک بازی جالب به صورت کامل و پروژه محور آموزش داده شده است و لازم به ذکر است که این نوع بازی ها، یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین بازی های مطرح شده در مایکت ها هستند. در این فرادرس، با استفاده از الگوریتم های آموزش داده شده، کدنویسی انجام شده است. از لحاظ گرافیک جلوه های بسیار زیبایی به پروژه افزوده شده است.  همچنین در قسمت آخر آن، نحوه حدس حرف هایی از کلمات نمایش داده شده به صورت هوشمند با استفاده از الگوریتم های برنامه نویسی آموزش داده شده است (این قسمت به بازیکن این امکان را می دهد تا کلماتی را که قادر به حدس آن ها نیست، با راهنمایی برنامه حدس زده و به مراحل بعدی هدایت شود).  
دوره آموزش پروژه محور برنامه نویسی اندروید– ساخت بازی حدس تصویر دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 10 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مجتبی شادریان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 499,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پروژه محور برنامه نویسی اندروید– ساخت بازی حدس تصویر را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازی سازی سراسر اینترنت را در صفحه بازی سازی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

مریم

آموزش خیلی خوب بود. تن صدای مدرس کمی یکسان و خواب آور بود. چون تصویر مدرس را نداریم بهتره صدا طوری باشد که همه چی رو پوشش بده.

فرهاد

اموزش خوبی بود. نکته به نکته توضیح می دادند.

میلاد

سلام.آموزش خوبی بود.فقط یه سوال دارم اونم اینکه چجوری میشه کاری کرد که اگر کاربر نتونست درست حدس بزنه ،دیگه نره تصویر بعد و دوباره رو اون تصویر کار کنه/

میلاد صادقی

اموزش خوبی بود ولی در کل خیلی ساده بود اگر امکان داره لطفا اموزش های پیشرفته تری هم بزارید

طراح

ممنون از سایتتون. موفق باشید.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی