اطلاعات دوره
آموزش طراحی محیط بازی های دو بعدی با ایلوستریتور و فتوشاپ Illustrator و Photoshop
مسیر آموزشی

آموزش طراحی محیط بازی های دو بعدی با ایلوستریتور و فتوشاپ Illustrator و Photoshop

449,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.1/5
وضعیت قیمت: 449,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:3 نظر4.8
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:میلاد صادقی4.4
  • زمان:3 ساعت و 32 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

یکی از مهم ترین ویژگی های بازی های ویدئویی، محیط آن ها است. طراحی محیط برای بازی های ویدئویی، فرایند ساده ای است که مهم ترین قسمت آن ایده پردازی برای هر لوکیشن است. انواع بازی های ویدئویی ساخته شده توسط فلش یا نرم افزارهای مشابه و یا انیمیشن های دوبعدی که در این نرم افزارها ساخته می شوند، با توجه به سناریو، نیاز به یک یا چندین لوکیشن دارند که معمولا ساخت این مکان ها توسط انیماتور (Animator) و در نرم افزارهای متحرک سازی، انجام نمی شود و با توجه به نوع پروژه، در نرم افزارهای فتوشاپ (Photoshop) یا ایلاستریتور (Illustrator) یا کورل (Corel) یا… به صورت اختصاصی و در برخی مواقع توسط خود انیماتور یا یک گرافیست در فرایندی جداگانه و در چرخه حیات پروژه انجام می شود.
دوره آموزش طراحی محیط بازی های دو بعدی با ایلوستریتور و فتوشاپ Illustrator و Photoshop دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 32 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط میلاد صادقی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 449,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش طراحی محیط بازی های دو بعدی با ایلوستریتور و فتوشاپ Illustrator و Photoshop را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازی سازی سراسر اینترنت را در صفحه بازی سازی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

امیر حسین

چند فصل را مشاهده کردم. که خیلی خوب بود. از جای دیگه هم این آموزش را تهیه کرده بودم که آموزش فرادرس خیلی بهتر بود.

امین

از سطح پایه ای شروع می کردند و قابل قبول بود.

اسما

بیصبرانه منتظر این فرادرس بودم.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی