اطلاعات دوره
آموزش مقدمه ای بر شی تابع در کتابخانه قالب استاندارد (STL) (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش مقدمه ای بر شی تابع در کتابخانه قالب استاندارد (STL) (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

یک برنامه نویس باید بعد از آشنایی با مفاهیم اولیه زبان مورد استفاده بتواند از امکانات پیشرفته آن زبان هم استفاده کند. ویژگی STL جهت استانداردسازی به ++C اضافه شد که از بسیاری از خواص پیشرفته ++C استفاده می کند. عملیات داخلی STL تکنیکی است ولی استفاده از آن راحت است. این ویژگی، کلاس ها، توابع همه منظوره و قالب را ارائه می دهد تا ساختمان داده های معروفی مانند: آرایه، صف، پشته، لیست و همچنین الگوریتم های معروفی مانند: جستجوی دودویی، مرتب سازی هیپ و… را توسط STL بتوان پیاده سازی کرد.
دوره آموزش مقدمه ای بر شی تابع در کتابخانه قالب استاندارد (STL) (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 20 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر فرشید شیرافکن مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مقدمه ای بر شی تابع در کتابخانه قالب استاندارد (STL) (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

جواد

سلام.  ممنون. خدا پدر و مادر استاد شیرافکن را بیامرزد با این تدریس خوبشون.

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی