اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش آشکارسازی خطا در گیرنده های مخابراتی دیجیتال با متلب MATLAB
مسیر آموزشی

آموزش آشکارسازی خطا در گیرنده های مخابراتی دیجیتال با متلب MATLAB

569,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.9/5
وضعیت قیمت: 569,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :1 نظر5
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:سجاد جودکی5
  • زمان:9 ساعت و 26 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در برخی دروس کارشناسی و کارشناسی ارشد، مانند: مخابرات دیجیتال، مخابرات آنالوگ و کدگذاری با انواع روش های ارسال داده آشنا می شوند و مبانی آن را به صورت دقیق مورد تجزیه و تحلیل قرار می دهند. امروزه مباحث آشکارسازی صحیح خطا و انواع روش های کدگذاری سیستم جهت کاهش خطا مورد پژوهش بسیاری از محققان است و بسیاری از مقالات بر روی تکنیک های کاهش هم شنوایی و تداخل به وجود آمده در سیستم های مخابراتی ارائه می گردند. در این آموزش به بررسی وقوع خطا در گیرنده های دیجیتال می پردازیم و برخی روش های ارسال و دریافت داده را مورد بررسی قرار می دهیم. ابتدا مباحث مورد نظر به صورت تئوری بررسی می شود و در ادامه تمام موارد، در نرم افزار متلب پیاده سازی می شود.
دوره آموزش آشکارسازی خطا در گیرنده های مخابراتی دیجیتال با متلب MATLAB دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 9 ساعت و 26 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط سجاد جودکی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 569,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش آشکارسازی خطا در گیرنده های مخابراتی دیجیتال با متلب MATLAB را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سایر زبان‌های برنامه نویسی سراسر اینترنت را در صفحه سایر زبان‌های برنامه نویسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

امیر

مدرس مسلط بودند. در این زمینه قبلا کتاب خونده بودم و با این آموزش اطلاعاتم کامل شد.

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی