اطلاعات دوره
آموزش پروژه محور سی شارپ C#‎ – ساخت برنامه دانلودگر
مسیر آموزشی

آموزش پروژه محور سی شارپ C#‎ – ساخت برنامه دانلودگر

129,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.1/5
وضعیت قیمت: 129,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:4 نظر5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:محمد جباری4.2
  • زمان:41 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

محبوبیت و جامعیت زبان برنامه نویسی سی شارپ (C#‌‎) بر هیچ کس پوشیده نیست. زبان برنامه نویسی سی شارپ، برنامه نویسان زیادی را به سمت خود کشانده است و برنامه نویسان زیادی نیز تمایل زیادی به یادگیری این زبان دارند. در این بین، استفاده از آموزش های پروژه محور برای یادگیری این زبان می تواند نقش بسیار مهمی را ایفا کند. ما در این فرادرس قصد داریم به صورت پروژه محور با این زبان برنامه نویسی کار کنیم. در این آموزش به نحوه ساخت یک برنامه دانلودگر برای دسکتاپ و نحوه دانلود چند فایل به صورت همزمان می پردازیم.
دوره آموزش پروژه محور سی شارپ C#‎ – ساخت برنامه دانلودگر دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 41 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمد جباری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 129,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پروژه محور سی شارپ C#‎ – ساخت برنامه دانلودگر را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان برنامه نویسی C# سراسر اینترنت را در صفحه زبان برنامه نویسی C# در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

علی

سایت برای شروع و یادگیری مباحث دانشگاهی خیلی میتونه مفید و عالی باشه.

محمد امین

دوره خیلی خوبی بود. سرفصل هایی که میخواستم رو پوشش میداد و حتی برای یک مبتدی هم آموزش خوبی هستش. ممنون از فرادرس و آقای جباری

علی

آموزش خوبی بود و من در کل راضی بودم.

نیما

واقعا آموزش عالی ای بود و من به دوستانم هم این آموزش رو معرفی کردم.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی