اطلاعات دوره
آموزش Partials & Imports در زبان اسکریپت نویسی Sass (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش Partials & Imports در زبان اسکریپت نویسی Sass (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.7/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:مهدی یوسفی5
  • زمان:4 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این فرادرس قصد داریم زبان اسکریپت نویسی Sass را به شما معرفی کنیم. با استفاده از این زبان اسکریپت نویسی شما می توانید در بین کدهای CSS متغیر تعریف کنید، آن ها را به صورت تو در تو بنویسید و حتی برای کدهای پر کاربرد خود، تابع تعریف کنید و همچنین کدهای CSS خود را با استفاده از منطق، تحت کنترل خود بگیرید و از مفاهیم پرکاربرد DRY و وراثت در آن ها استفاده کنید. اگر قصد دارید یک طراح حرفه ای باشید و پروژه های بزرگ با کدهای بسیار زیاد را به راحتی استایل دهی کنید استفاده از یک زبان اسکریپت نویسی مانند Sass اجتناب ناپذیر است.
دوره آموزش Partials & Imports در زبان اسکریپت نویسی Sass (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مهدی یوسفی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش Partials & Imports در زبان اسکریپت نویسی Sass (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی