اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش رایگان جاوا اسکریپت JavaScript – سریع و آسان در 150 دقیقه
مسیر آموزشی

آموزش رایگان جاوا اسکریپت JavaScript – سریع و آسان در 150 دقیقه

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.9/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :2 نظر5
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:محمد عبداللهی4.9
  • زمان:2 ساعت و 33 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

جاوا اسکریپت یک زبان برنامه‌نویسی سطح بالا، داینامیک، شی‌گرا و تفسیری است. از این زبان می‌توان برای برنامه‌نویسی سمت سرور و کلاینت، اپلیکیشن‌های موبایل، بازی و اپلیکیشن‌های دسکتاپ استفاده کرد. در واقع با JS می‌توان تعاملات کاربران را با صفحات وب پیاده‌سازی کرد. این آموزش شامل مروری سریع و کلی بر روی مهم‌ترین امکانات و قواعد جاوا اسکریپت (JavaScript) است تا دانشجو در کمترین زمان با این زبان آشنا شده و برای مطالعه آن بهتر تصمیم‌گیری کند.
دوره آموزش رایگان جاوا اسکریپت JavaScript – سریع و آسان در 150 دقیقه دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 33 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمد عبداللهی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش رایگان جاوا اسکریپت JavaScript – سریع و آسان در 150 دقیقه را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان برنامه نویسی JavaScript سراسر اینترنت را در صفحه زبان برنامه نویسی JavaScript در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

محمود

بهترین آموزش ها را میتوان در فرادرس آموخت. ممنون زحمت کشیدید. عالی بود.

عباس

عالی ...

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی