اطلاعات دوره
آموزش رنگ آمیزی گراف در نظریه گراف و کاربردها (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش رنگ آمیزی گراف در نظریه گراف و کاربردها (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:1 نظر5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:منوچهر بابایی4.5
  • زمان:1 ساعت و 18 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این آموزش سعی داریم قضایای اصلی در بحث گراف را به طور کامل تشریح کنیم. تمرین های متنوعی از مباحث مختلف گراف را حل می کنیم. همچنین ضرورت یک آموزش مدون و کامل که بتواند دانشجو را از مطالعه منابع مختلف بی نیاز کند، ما را بر آن داشت تا این آموزش را در مجموعه فرادرس ارائه کنیم. این آموزش در شش درس آماده شده است که پوشش دهنده حجم زیادی از مباحث نظریه گراف است. ما در این آموزش قصد داریم تا مبحث رنگ آمیزی گراف در نظریه گراف و کاربردها را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.
دوره آموزش رنگ آمیزی گراف در نظریه گراف و کاربردها (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 18 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط منوچهر بابایی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش رنگ آمیزی گراف در نظریه گراف و کاربردها (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های هنر و طراحی سراسر اینترنت را در صفحه هنر و طراحی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

شیما

خدا خیرتون بده. خیلی خیلی عالی بود.

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی