اطلاعات دوره
آموزش آشنایی با تیم، سناریو و نرم افزارهای تولید برای طراحی چند رسانه ای (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش آشنایی با تیم، سناریو و نرم افزارهای تولید برای طراحی چند رسانه ای (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.7/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

دنیای امروز ما پر از رسانه‌های مختلف است. آموزش‌هایی که بر بستر فناوری اطلاعات و ارتباطات طرح‌زیری شده‌اند، رسانه‌های متشکل از صدا، تصویر و متن را به آموزش وارد کرده‌اند که شکل جدیدی از تجربه کاربر بر اساس حس‌های مختلف را ممکن می‌سازد. این محیط‌ها که با نام چند رسانه‌ای شناخته می‌شوند، به سبب توجه به خواست و ترجیحات یادگیرندگان با محبوبیت روزافزونی در محیط‌های رسمی و غیررسمی همراه بوده‌اند. با گسترش کاربرد چند‌رسانه‌ای در ارائه محتواهای آموزشی نیاز است تا اصول طراحی آن‌ها به طور دقیق مد نظر قرار گیرد و طراحی بر‌اساس سلیقه، جای خود را به اصول علمی طراحی دهد تا تضمین‌کننده یادگیری باشد. ما در این آموزش قصد داریم تا  آشنایی با تیم، سناریو و نرم‌افزارهای تولید برای طراحی چند‌رسانه‌ای را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.
دوره آموزش آشنایی با تیم، سناریو و نرم افزارهای تولید برای طراحی چند رسانه ای (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 22 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر نسرین محمدحسنی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش آشنایی با تیم، سناریو و نرم افزارهای تولید برای طراحی چند رسانه ای (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی