اطلاعات دوره
آموزش مفاهیم کلی و مقدمه ای بر محیط سه بعدی فتوشاپ (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش مفاهیم کلی و مقدمه ای بر محیط سه بعدی فتوشاپ (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

فتوشاپ همواره به عنوان یکی از اصلی‌ترین و پیشروترین نرم‌افزارهای ویرایش، طراحی و مونتاژ تصاویر در تمام دنیا مورد استفاده قرار گرقته است. قابلیت‌های بی‌نظیر این برنامه به کاربران این امکان را می‌دهد که به راحتی بتوانند تصاویر و صحنه‌های زیبا و کم‌نظیری را خلق کنند. یادگیری فتوشاپ، علاوه بر اینکه به عنوان یکی از علایق شخصی می‌تواند در نظر گرفته شود، همچنین می‌تواند به عنوان یک منبع درآمد بسیار خوب نیز مورد استفاده قرار ‌گیرد. بر همین اساس، با فراگیری شاخه‌های مختلف این نرم‌افزار، از جمله طراحی و ساخت لوگو و آرم می‌توان به عنوان یک فرد ماهر در بازار کار حضور داشت. ما در اين آموزش قصد داريم تا مفاهیم کلی و مقدمه‌ای بر محیط سه‌بعدی فتوشاپ را مورد بررسی قرار دهيم.
دوره آموزش مفاهیم کلی و مقدمه ای بر محیط سه بعدی فتوشاپ (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 46 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امیررضا نیک خواه مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مفاهیم کلی و مقدمه ای بر محیط سه بعدی فتوشاپ (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های گرافیک سراسر اینترنت را در صفحه گرافیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

رضا

خیلی پر مغز و زیبا

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی