آموزش ساخت شخصیت کارتونی در 3ds Max (رایگان)
بررسی کامل دوره
- نظرات :5 نظر4.5
- آموزشگاه:فرادرس3.8
- مدرس:محمدعلی امیری4.9
- زمان:1 ساعت و 2 دقیقه
- مدرک:ندارد
- توضیحات:دارد
توضیحات
در آموزش 3ds Max برای مدل سازی و استخوان بندی کاراکتر که این آموزش بخشی رایگان از آن است، با استفاده از Polygonal modeling به ساخت یک کاراکتر کارتونی در نرم افزار 3ds Max می پردازیم و پس از تکمیل مدل سازی ساخت اسکلت و استخوان بندی کاراکتر را در دستور کار قرار می دهیم و کاراکتر ساخته شده را برای متحرک سازی آماده می کنیم.
دوره آموزش ساخت شخصیت کارتونی در 3ds Max (رایگان) دورهای با امتیاز نهایی 5 میباشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره های آموزشی میباشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 2 دقیقه میباشد که در فرادرس توسط محمدعلی امیری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان میباشد.
همچنین میتوانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائهدهنده متصل شوید و دوره آموزش ساخت شخصیت کارتونی در 3ds Max (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان میتوانید همه دورههای هنر و طراحی سراسر اینترنت را در صفحه هنر و طراحی در دورهبین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.
دورههای مشابه
آموزش ساخت متریال تخصصی معماری با پلاگین V-Ray در 3ds Max (رایگان)
هاشم بهمن یار
فرادرس
آموزش پروژه محور تری دی مکس – ساخت کابینت در 3ds Max
آرمین جهانگیری
فرادرس
آموزش رندر آرنولد – ساخت جلوه های ویژه با Arnold Renderer در 3ds Max
بردیا صاحب هنر
فرادرس
آموزش اتصال کاراکتر به استخوان بندی (Skinning) در 3ds Max (رایگان)
محمدعلی امیری
فرادرس
آموزش مدل سازی شخصیت کارتونی در نرم افزار مادباکس (Autodesk Mudbox) - پیش ثبت نام
مدرسین فرادرس
فرادرس
نظرات فراگیران
Afshin
با سلام مهم ترین چیز این بود که رایگان بود.در ضمن استاد خیلی مسلط بودند من تا به حال کلی اموزش فرادرس دیدم اما این بهترینش بود
ابراهیم
بسیار سپاسگذارم، کارآفرینی شما تحسین بر انگیز است.
سهیل
سلام.خیلی خیلی ممنونم که رایگان قرار دادید.انشاالله خدا به شما کمک کند. موفق باشید
teapot
با سلام خدمت استاد گرامی جناب آقا محمد علی امیری و تیم تلاشگر و دلسوز سایت فرادرس مدلسازی کاراکترو اشکال پیچیده در نرم افزارهای سه بعدی مخصوصا تری دی استادیو مکس کاری بسیار دلنشین و تخصصی می باشد که همیشه دغدغه کاربران این نرم افزار می باشد مخصوصا که در ایران تری دی استادیو مکس اکثرا توسط معماران و طراحان داخلی استفاده می شود و اکثر آموزش ها هم در برگیرنده مسائل مرتبط با این امر می باشد و کار بی نظیر استاده که در آموزشی با نام آموزش اتصال کاراکتر به استخوان بندی (Skinning) در 3DS Max (رایگان) در همین سایت آموزش استخوان بندی را هم داده اند گنجینه ای است که به رایگان در اختیار کاربران قرارداده شده است پس توصیه من به دوستان این است که این آموزش رو ازدست ندهید با تشکر
ابراهیمی
سلام و سپاس از لطف شما عزیزان . امیدوارم همیشه برقرار باشید .