اطلاعات دوره
آموزش ساخت آیکون متحرک گیف GIF با پاورپوینت
مسیر آموزشی

آموزش ساخت آیکون متحرک گیف GIF با پاورپوینت

349,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.9/5
وضعیت قیمت: 349,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:4 نظر4.9
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:نجمه رحیمی4.9
  • زمان:3 ساعت و 31 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

یکی از نرم‌افزارهای کاربردی برای طراحی آیکون، پاورپوینت (Microsoft PowerPoint) است. شما می‌توانید با استفاده از Shapeها، آیکون‌ها را به صورت صفر تا صد در نرم‌افزار پاورپوینت طراحی کنید. از قابلیت‌های ویژه نرم‌افزار پاورپوینت، انیمیشن‌گذاری و متحرک‌سازی است. بنابراین می‌توان بعد از رسم آیکون، با استفاده از انیمیشن‌ها، آیکون را به صورت متحرک طراحی و آن را به صورت یک فایل متحرک با فرمت گیف (GIF)، بدون پس‌زمینه ذخیره کرد. شما می‌توانید از این فایل گیف در ارائه‌ها، تصاویر و ویدئوها استفاده کنید.
دوره آموزش ساخت آیکون متحرک گیف GIF با پاورپوینت دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 31 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط نجمه رحیمی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 349,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ساخت آیکون متحرک گیف GIF با پاورپوینت را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

بهنام

خیلی خوب بود

سجاد

فوق العاده بود دمتون گرم بابت این آموزش جذابتون خیلی خوب و کاربردی هست. ان شاالله بیشتر بتونیم از دانش شما سرکار خانوم استفاده کنیم :)

رضا

درود خانم رحیمی، بسیار روان و مسلط آموزش را ارائه داده اند و خیلی جالب بود و براحتی دوستان میتوانند آیکن های متحرک دلخواه خود را با این آموزش ایجاد کنند. صدای یکنواخت و واضح و عدم حرکت اضافی موش واره و توضیحات مختصر و مفید مدرس از نکات عالی این آموزش است و نشان دهنده تسلط خانم رحیمی به نحوه ارائه آموزش می باشد.

فردین

خیلی عالی و کامل توضیح دادند.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی