اطلاعات دوره
آموزش داستان نویسی – داستان کوتاه – مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش داستان نویسی – داستان کوتاه – مقدماتی

469,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.9/5
وضعیت قیمت: 469,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:6 نظر5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:احمدرضا سلیمانی5
  • زمان:4 ساعت و 28 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این فرادرس می‌کوشیم تا با ارائه مستند و استفاده از مثال‌هایی از داستان‌نویسان معتبر جهان و شرح این ابزار و عناصر در کنار تمرین‌های کاربردی مطابق با دروس ارائه ‌شده، تکنیک‌های نوشتن داستان کوتاه را آموزش دهیم و مجموعه‌ای از اصول این فن یا هنر را برای استفاده علاقه‌مندان بیان کنیم. این مسیر با بیان کلیات داستان کوتاه و آشنایی با چیستی و مشخصات آن آغاز می‌شود. در ادامه به تعریف طرح داستانی، موقعیت داستانی و بنای طرح اولیه می‌پردازیم. چگونگی تعریف داستان در قالب شناخت انواع راوی و بیان دراماتیک، بخش مهم بعدی این آموزش محسوب می‌شود. پس از آن اجزای اصلی، تنه داستان تعریف و تشریح شده، انواع حادثه در داستان را می‌شناسیم و در پایان با تبیین چهار عنصر مهم شامل: بحران، اوج، گره‌گشایی و نتیجه‌گیری در داستان کوتاه آشنا می‌شویم.
دوره آموزش داستان نویسی – داستان کوتاه – مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 28 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط احمدرضا سلیمانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 469,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش داستان نویسی – داستان کوتاه – مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های رشته ادبیات سراسر اینترنت را در صفحه رشته ادبیات در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

میلاد

من حیطه کاریم در خصوص داستان نویسی نیست، فقط برای جنبه عمومیش تهیه کردم. در حد آشنایی خوب و معمول بود.

لیدا

معمولی رو به بالا بود، نقطه ضعفی نداشت اما می تونست بهتر باشه.

Mohammad

بسیار عالی و صدای پر انرژی توضیح دادند ممنون

لیلا

سپاس بیکران از استاد سلیمانی بابت این آموزش ارزشمند

امیر

تازه شروع به یادگیری کردم. واقعا استاد صدای شیوایی دارند و کاملا بر موضوع مسلط هستند.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی