اطلاعات دوره
آموزش اقتصاد رفتاری
مسیر آموزشی

آموزش اقتصاد رفتاری

149,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 149,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:3 نظر4.8
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:مینو خردسود4.8
  • زمان:3 ساعت و 55 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

دو زیرمجموعه اقتصاد رفتاری، اقتصاد مالی رفتاری (Behavioral Finance) و اقتصاد عصبی (Neuroeconomics) هستند. اقتصاد مالی رفتاری حاصل تلفیق دانش مالی و روانشناسی است و اقتصاد عصبی با ادغام اقتصاد رفتاری با رشته عصب‌شناسی به بررسی رفتارهای انسان می‌پردازند. در این فرادرس به بررسی آن‌ها می‌پردازیم. در این آموزشی سعی شده است که به معرفی مقدماتی اقتصاد رفتاری پرداخته شود. این فرادرس شامل: آشنایی با بخشی از کاربردی‌ترین اثرها، سوگیری‌ها، نظریه‌های رفتاری، تئوری بازی‌های رفتاری، زیرمجموعه‌های اقتصاد رفتاری، نحوه تفکر و تصمیم‌گیری و قضاوت‌ها در سرمایه‌گذاری و مصرف است، همچنین در زمینه سیاست‌گذاری به اهمیت در نظر گرفتن محیط و انگیزه‌ها در تعیین و اعمال سیاست‌های رفتاری و نقش تلنگر و اسلاج اشاره می‌شود.
دوره آموزش اقتصاد رفتاری دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 55 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مینو خردسود مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 149,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش اقتصاد رفتاری را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازارهای مالی سراسر اینترنت را در صفحه بازارهای مالی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

طاهر

اطلاعات جالبی رو منتقل میکنه این آموزش. خوب بود.

حسین

روال این آموزش خیلی خوب پیش رفت، من علاقمند بودم به این مبحث. دوست داشتم فقط طولانی تر و مفصل تر توضیح میدادن.

نازگل

تا الان که نگاه کردم، خوب بود. یه کم وقفه افتاده بود برام برای مشاهده این آموزش ولی در کل سرفصل ها و توضیحات کامل بود و اون چیزی که میخواستم رو پوشش داده بود.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی